ساخت پسورد های ایمن با Password Memory 2010 3.0.3.220
.:كلبه اي براي نهضت آباد:.

 Password Memory

 

کاربرانی که از اینترنت استفاده می کنند ، حتما در سایت های زیادی عضو شده و با استفاده از آنها کارهای مورد نظر خود را انجام می دهند . گاهی ممکن است که برای تهیه نام کاربری در یک سایت و عضویت در آن مبالغی را بپردازید و یا اینکه با عضویت در وبگاهی فعالیت زیادی داشته و طرفداران زیادی را به خود جلب کنید . اگر شما نیز جزء این دسته می باشد حتما مورد توجه هکرها و دزدهای اینترنتی قرار خواهید گرفت . هکر ها با استفاده از برنامه های خواص خود می توانند به سادگی به نام های کاربری و کلمه های عبور شما در که در سایت های مختلف از آنها استفاده می کنید ، دسترسی پیدا کرده و هزینه های وقتی و پولی که برای آنها متحمل شده اید را مورد تهدید قرار دهند .

 

هر چه قدر کلمه عبوری که شما مورد استفاده قرار می دهید ساده تر باشد ، راه را برای هکر ها هموار تر خواهید نمود و این اجازه را به آنها می دهید تا به سادگی به تمامی اطلاعات شما دسترسی پیدا کنند . از این رو انتخاب کلمه های عبور را می بایست با جدیت بیشتری انجام داده تا از عواقب ناگوار آنها در امان باشید .

Password Memory 2010 نام نرم افزاری بسیار قدرتمند است که به وسیله ی آن می توانید پسورد های ایمن و کاملا مورد اطمینان بسازید . این برنامه با بهره گیری از ۳ رمزگذاری روتین ( ۲ رمزگذاری ۲۵۶ بیت و یک رمزگذاری ۱۲۸ بیت ) به شما کمک می کند تا از اطلاعات لاگین سایت های تان محافظت کنید . پسورد های ساخته شده از االگوریتم های متفاوتی استفاده می کنند تا نهایت امنیت تضمین شود . در مرحله ی نخست با ساخت یک بانک اطلاعاتی ، اطلاعات مختلف را درون آن جای خواهید داد که امکان مرتب سازی آنها بر اساس معیارهای گوناگون وجود خواهد داشت . در کنار این قابلیت و امکان جست و جو که در این نسخه افزوده شده است ، به سادگی می توانید به اطلاعات مربوط به هر سایت دسترسی پیدا کنید .

آیا قصد تهیه خروجی از تمامی پسورد های خود را دارید ؟ نگران نباشید چرا که Password Memory فکر آنجا را نیز کرده است و می تواند خروجی هایی در فرمت های XML ، HTML ، فایلهای تکست و اکسل بگیرد و آنها را در اختیار شما قرار دهد . استفاده از این روش به شما کمک می کند تا اگر کی لاگر ها در سیستم شما بارگذاری شده باشند ، بر اثر کپی و پیست کردن پسورد ها و تایپ نکردن مستقیم شان ، ناکام بمانند .

 

 

 

حجم : ۸٫۶۷  مگابایت
 پسورد : www.downloadkade.com

 دانلود با لینک مستقیم

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 18 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط فرشيد ترابي
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 96
بازدید هفته : 305
بازدید ماه : 471
بازدید کل : 17521
تعداد مطالب : 305
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1